Hellow !

Förlåt för usel bloggning idag men idag så har jag och Älskling varit på "Underbara Hem" och "Jysk". :) Det var hur kul som helst faktiskt och vi hitta lite saker som vi ville ha så det blir lite köp faktiskt. :) Det var roligt faktiskt och lite kul att hitta saker till lägenheten och så, roligt när man har nytt liksom till lägenheten. :D Men kommer visa min mor senare "Underbara Hem" för tror hon kommer älska den affären. :D

Sen idag fick jag reda på att jag ska gå på interljuv nästa vecka och jag ska jobba på Fredag och Lördag. :) Så denna vecka blir riktigt bra och kul när killen är hemma lite med faktiskt. :)

Idag annars så städa jag lägenheten också, egentligen skulle jag inte det men när man ändå städa sovrummet och hallen så kunde man ta hela. :) Men tog listerna och damma allt och hej hå. :D

Nej ska kolla The Hills och The City nu ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0