God Morgon !

Idag var jag lite skrivlusten faktiskt och jag tror en del saknar att man skriver [ mamma. ] lite så måste bättra mig. (:
Idag så ska jag på ett möte med Arbetsförmedlingen så det blir inte händelsrikt men Älskling är hemma och sjuk. =/
Han har gått upp över hundra gånger säkert och snytit sig så ja, han får bli hemma idag.
Igår på Katthemmet där jag voläntarer ibland så har det tillkommit två små kattungar, de var hur söta som helst och jag tog kort på de men på mobilen så det blir inte rättvist kort, för de var sååå söta ! Men ska nog visa lite senare. :)
Har varit lite trögt med skrivande men har inte haft lust att skriva så därför och ursäkta men nu så känner jag för att skriva. :D
Nej ska hoppa in i en dusch och hoppas solen kommer fram. :D

Just det, Jennifer kommer i början av Juli och vet ni vad..? Jag längtar som tusan till de så Wo-Uh ! :D
Sen kommer mamma och pappa i sommar så det blir en toppen sommar. (:

Nej ska gå nu, pusslipuss !


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja de ska bli skit kul! :D <3<3

2010-05-10 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0