11/5 - 2o1o

God Morgon !

Har ni sovit gott inatt eller? :) Jag somna runt elva igår och sen nu när man vakna så höll ens pojkvän om en, blev lite paff för brukar vakna till när han kommer hem från jobbet men men. :)
Idag så ska jag och Älskling åka till Jysk och kanske strosa runt stan lite. (: Det kommer bli lite skönt med tanke på vädret ute. :D Himmlen är ju klarblå och björken utanför är grön. :D Man kommer ihåg förra året när man kunde gå i kjol men nu är det fortfarande för kallt.. :S Men det kanske blir en jättevarm sommar och då ska man ju icke klaga. ;)

Snart är det Morsdag hör ni ! :D Eller ja om två veckor typ men vad ska ni ge er mor då? :) Jag vet inte ännu men kan nog gissa vad det ska bli. (: Men tyvärr kan jag inte åka till henne men man kan alltid skicka något. :) Så vi får se. :)
Men tycker de är viktiga sådna dagar så och snart fyller Mamma och Jennifer år. :D Det vet jag inte alls vad man ska skicka men jag får se, man brukar alltid på något sen när man ser. :)

Nej ska gå och duscha och väcka min älskade Ängel eller nja.. Han får nog sova lite till men såg att han hade lämnat lite disk efter sig inatt. xD Man kanske kan vara snäll och den disken. :)

Hejs Svejs !


Ibland så saknar man denna vy på morgonen. :)
Fint är Töreboda iaf. :D



Älskar dig min älskade Ängel

1 år och 5 månader idag

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi japp snart fyller vi :D Grattis på eran 17månaders dag! <3<3 hälsa erik oxå!

2010-05-11 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0