Telefon samtal och en hund galen..

Är lite vad man kan beskriva natten med. ;D Min bror ringde klockan 1 på natten och vi snacka lite och sen prata jag med hans flickvän ett tag, jätte trevligt. (: Men sen var Elsa helt galen och gick runt överallt och gnydde och hade sig men runt tre tiden släppte Pierre ut henne så hon var väl bajsnödig eller något. x) Men somna runt fyra och vakna sju så det känns lite slitigt fakstiskt. ;D

Men idag så ska jag nog springa ner på stan och göra några små ärende som jag icke har hunnit med förut så de blir bra. (: Eric kommer hem runt ett - halv två idag så de blir kul idag också fast han ska dammsuga och fixa toaletten och de vet han men jaja, så är de. ;) Men jag ska plocka in massamassa kläder nu från tvätten så de blir gjort. :) Går nog ganska så fort så. :) Ha de bra ni alla så hörs vi sen !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: nej det har du rätt i!

2010-03-05 @ 10:32:45
URL: http://fannystaaf.se
Postat av: MODEINSPIRATION

Ibland blir man så trött när hunden vill gå ut och man själv bara vill sova!

2010-03-09 @ 16:46:05
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0