20100713

Jag ligger just nu i soffan med Älskling med fläkten på och känner svetten dryper lite... Jag vet att det låter äckligt men det är sanningen så. :) Men snart hoppar jag in i duschen och ska börja plocka iordning lägenheten. Vi har varit väldigt ordningsamma faktiskt men det är varmt som tusan och dammen börjar komma fram och det vill jag inte.
Idag har jag gått ut och gå och handlat lite men har inte legat i solen. För kände att det har man gjort i så många dagar och huden behöver vila lite. :) Men slapp dag och sen senare tänke jag och Älskling spela lite monopol och äta lite gott. :) Mysigt va?
Känner nu att jag håller på att börja blogga lite mer men lusten börja komma fram. :) Och det är väl bra? :D
Nu ska jag duscha och fräsha upp mig lite sen plocka lite. :)

Kram!


Känner mig lite sådär nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0