Trååååk. -.-

Förnamn? Jenny.
Mellannamn? Maria Solgärd.
efternamn? Lundkvist.
Var kommer du ifrån? Töreboda - Västergötland.
Hur gammal är du? 19 år men snart 20 år.
När fyller du år? 5 Feb.
Tycker du om någon just nu? Ja, Älskling.
Gröna eller röda äpplen? Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Älskling eller Mamma.
Vilken tid gick du upp idag? 10.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja.
Har du sovit ensam inatt? Tyvärr så ja..
Har du strumpor på dig nu? Nej. *fryser*
Hur svarar du i telefon? I Eskilstuna - Ja hålla. I Töreboda - Hej, det är Jenny.
Vad ska du göra ikväll? Spela The Sims 3
Vad ska du göra imorgon? Tvätta och städa.
Var vill du bo när du blir stor? I Eskilstuna.
vill du bli när du blir stor? Vi får se.. Där livet ger mig kanske..?
Är det okej att gråta? Ja.
När grät du senast? Idag när jag tänkte att min favvo nalle skulle försvinna. xD
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår.
Skulle du göra om du vann en miljon? Skulle nog shoppa lite men skulle ge till min mor och far och sen spara.
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej?
Har du piercing? Nej.
Har du tatuering? Vill ha.
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Nej.
Solar du ofta? Nej.
Hur vig är du? Hur vig är ett trägolv?
Vilken är din favoritglass? Jordgubbs glass..
Tror du på ett liv efter döden? ja.
Bor dina föräldrar tillsammans? Yes Box, haha de skulle icke klara sig utan varandra. x)
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgon.
Vilken ögonfärg har du? Bruna.
Vilka hårfärger har du haft? Svart.
Är du beroende av något? Älskling.
Röker du? Nej?

Senaste låten du hörde?
Något med Hannah Montana.
Bukar du bädda sängen? Nu ger jag nästan upp.. Längtar till lägenheten. PLATS ! [ Förlåt mamma. ;) ]
Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja.
Vad var det senaste du sa? "Ja okej, ska säga till honom"
Vem kramade du senast? Älskling.
Saknar du någon nu? Ja.

Snart hem... Snart. (:
Och det bästa är att nu följer mitt hjärta med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0