Kvällen.

Ja nu är det kväll och ska snart ut med hundarna. (: Är lite trött egentligen men de måste ut och kissa så... Vad ska man göra? x)
Idag har det inte hänt ett piss faktiskt, rent av sagt riktigt tråkigt men mysigt med pojkisvännisen men ja... Annars så ganska dött.
Får väl hitta på något imorgon, kanske sola eller något..? Vem vet, men något jag vet är att faan vad jag är sugen på Ostbågar !!! x)
Men nej på Lördag får det bli... Jag menar man måste ha sina goda stunder. :D Om ni undrar varför jag är så noga är att jag kunde äta... 3 påsar i veckan.. Blir faktiskt ganska äckligt efter ett tag. :S Håller ni icke med mig...?
Så nu ska Jenny vara duktig. :D Eller iaf försöka. :)

Kramar och Pussar <3


Sol. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0