Sola.

Jag sket att dra ditt med Eric till bilengrejen. x) Gick ut en låång promenad med hundarna istället. (: Något skönare faktiskt. (:
Ska dra iväg och sola snart, gör det aldrig alltså en gång.. Var andra år? Så farligt är det nog icke för mig men känner att lite färg på skinnet skadar nog icke och jag behöver bli lite brun för att känns våren.. Ja det börja falla ner snö från träden nu och fåglarna börjar kvittra. Så lite vårigt känns de allt. (: Har städat rummet fint nu och det känns skönt, är bättre ordning nu när vi fixa gareroben och ha lite grejer i en resväska. x) Hur ska man annars få plats? x)


Konstigt efter 20 år så har jag icke vant mig med mitt leende. :P Vet icke varför men känns alltid stelt när jag ler. x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild!

2010-02-12 @ 18:51:53
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0