Late !

Ja nu äntligen skriver jag men som sagt.. Har gjort tusen grejer eller inte men ja..
Idag så åkte vi icke skidor men vi ska göra det imorgon så det ska bli roligt. :D Han hade ju jobbat så han vakna 14:00 och sen åkte vi till Tuna Park, köpte en jättesöt kjol för typ inga pengar alls. xD Like it. ;D Och sen kom man hem gjorde mat och gick ut med hundar, och sen har man tvättat som vanligt. ;D
Så nu är tvätten klar. ;D
Kjolen och det får ni se på fredag, mina födelsdagskläder. ;D (aa'



Något helt annat, har ni sett att Kissie har bröstförstorat sig [ Kanske svårt att missa ]? x) Vilka stora de är och hur kan man göra de? Visst hon ville men hon lät ju som hon var nöjd med sin kropp och allt men jaja.. Jag skulle iaf icke göra det men det är ingen som tvingar mig de heller så. ;) Men man får se sen hur de blir, hon kanske passar i de men jag tycker det är fint med narturligt. (:



Imorgon som jag sa blir det skidåkning och sen storstädning till rummet [ Eric kommer göra det mesta men jaja]. ;) Sen vet jag icke faktiskt, bara en helt hållet slapp dag, han ska träna så kanske henkar på. ;D Men jag vet inte, det är inte så roligt precis. :S

Nej ni får ha det bra, ska städa lite och sen ska jag titta på "The Hills". Eric är på boxningen nu.. Fan nu får han städa faktiskt.. Men ni behöver inte oroa er, Eric ska städa toaletten och ge mig ryggmassage. :D Och sen storstädning imorgon och vet ni vad jag ska göra..?

INGENTING !

In your face
. (;


♥♦♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0