Hellow Gänget !

Nu i morse så hitta jag hemnyckeln som har varit bora i flera dagar !!!! :O Jag har blivet jätte ledsen och kännt mig liksom hej ni kan inte lita på mig.. Inte kul att tappa bort något som denna familj har gett mig i förtronde. :( Men tur nog hitta jag den så hela min dag har varit underbar bra ! :D Idag så tvättar jag och börjar smått att städa rummet.. >.< Men det ska göras de med och sen har jag massa svarttvätt som ska tvättas med.. Alltså kilovis jag lovar er. x) Har ju inte tvättat så mycket.. Har ju inte hunnit så nu blir det att tvätta. ;D
Egentligen vill jag till Tuna Park men kan ju icke för ja.. Allt annat så. =/ Vad jag vill göra där vet jag icke men alltså bara kom ut lite kan ju vara skönt. xD

Nej nu ska jag ta ner lite tvätt och så, ha de bäst ! :D

Snön börjar ju smälta nu så.. :)
Man längtar ! (:

Och man längtar efter dig mitt hjärta ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0