Hej Igen !

Nu är man 20 år och inte ens gått till Systembolaget men vet liksom inte vad man ska handla där. x) Känns som att köpa en X-ider bara för att man KAN är liksom.. Nee då kan man skippa det. :P
Har iaf kommit hem från lilla Töreboda och det är tråkigt samtidigt som skönt med, jobbigt att åka från familj och vänner men kul att komma tillbaka till de normala. (:
Annars denna helg så har jag bara varit med Jennifer, Melker, Mamma, Pappa och Mormor och det har varit helt perfekt. (:
Skönt att komma hem och vila upp sig men skönt att komma hit igen och bara.. Chilla med hundarna. (:
Fast jag märkte att hundarna är icke hemma så imorgon blir det bara tvätt.. >.< Har städat rummet så ska bara dammsuga.. Yeah !
Har "The Sims 3" men i längden blir de icke så roligt och jag är en sån person som har för mycket energi i kroppen.. Men men jag brukar alltid hitta på något men jag vet att jag måste dra till Ica och köpa shampoo och balsam. Dum som man é glömde jag det hemma [ Samma sak som jag glömde presenten av Eric där men den är säker där. Men ändå. :'( ]
Har märkt nu förtiden att jag glömmer liite mer än jag brukar men för att icke jobba så mycket så gör jag jävligt mycket. xD Men har tur nog en kalender som jag skriver i med så, de hjälper mig mycket men har mycket bra minne ändå. :D
Jag ska ta lite kort lite senare och lägga in men nu är jag liite för trött för de första jag gjorde när jag kom hem var att städa.. Älskling drog iväg till Jobbet så då tänkte jag att gör de först SEN slappa. ;D Ganska smart för att komma från en som drar ut allt till sist. xD

Nej får ha det bra och puss på er för ni ska jag kolla på "The Hills"


[
Blogg.se cp så får se när jag kan lägga in bilder. ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0