Gaaaaaaah !

Dagen började först med att vi skulle åka skidor och Älskling och jag börja bråka så envis som jag är åker själv med HANS skidor [ Vi börja bråka för jag icke fatta hur man fick fast de där skorna i skidorna [ Fick reda på sen att de var fel skor till fel skidor.. ] och då rök vi ihop.. >.< ] och ner för en kulle och vips ner i snön och det gör ont för mina ben vrider sig och det gör bara.. Gaah. >.< Sen tänkte jag att jag skulle hem och då går jag hem i STRUMPOR för att jag icke av de där skorna från skidorna.. Iskallt. >.< När jag kommer hem tjutar jag för det gör så ont och sen slår jag på Eric [ Han är boxare, han tål slag. ;D ] för han var dum och då säger han förlåt och ska ge mig fotmassage ikväll och chips ! :D Sen drar han till jobbet [ Gaah ingen slapp dag ändå. >.< ] och ska göra pannkakor och de smakar PAPPER ! Slängde och är hungrig nu och nej det slutar icke där för kolla in detta:




Ni fattar va..?
Suck men Älskling får dammsuga för han kommer hem snart. :P

Vi bör seriöst för trångt men snart så.. 1 April då smäller det
. ;)



Ha det bra för nu ska jag.. Fortsätta
. >.<

Mamma gråt inte nu när du såg detta men jag ska visa sen hur de ser ut. (:
Efter städningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0