Längesedan nu, ja verkligen.

Klockan är snart 00:00 här och det är kolsvart i lägenheten och de enda som lyser upp är min dataskärm. Lite tråkigt att vara själv faktiskt men känner att le lite iaf med tanke på att veckan kommer bli rolig med praktik och valborg.
Imorgon ska jag och Elisabet åka eller ja hon ska visa mig vart jag ska rättare sagt så det ska bli roligt, för jag är inte hundra % säker men hon skulle snällt visa mig. (:

Ni kanske undrar varför jag inte har skrivet på ett tag så är det med att jag har varit hemma och sen med flytten men lägenheten och allt. Hoppas ni inte är för ledsena men kommer åtterupp ta min blogg igen för har saknat den mycket.
Nej ska sova nu och ni får sova så gott så hörs vi imorgon ♥

Hälsar till Betina med ! :D



Pusslipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0