Solen ÄR bloggens största fiende!

Ja det är den, när det är 25 grader ute.. Varför ska man sitta inne då? xD
Nej men allt är bra och imorgon skriver jag på kvällen, kommer inte hinna under dagen, så ni vet.

Tisdagens planer: Stiga upp, duscha, äta, frukost, städa, platta håret, fixa en snygg outfit, gå till interljuven och var allmänt glad eller ledsen.. Mm det får vi se imorgon.

Hörs fisar och är ledsen men skriver när mitt liv får mer space att skriva på !


Så ser de icke ut i lägenheten som de såg ut i Erics rum men.. Ja det känns som de icke är långt ifrån !
Men hur orkar man städa när det är varmt ute...?

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du får ju inte va ledsen ju! då blir jag ledsen.. :)

2010-05-18 @ 09:08:07
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar om ett armband hos maloa, vinnarna dras ikväll! :)

2010-05-20 @ 14:35:54
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: elie

Så ser typ mitt rum ut xD

2010-05-26 @ 19:38:57
URL: http://elie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0