Hej !

Älskling åkte till jobbet mina lilla sjukling men han tyckte att han kunde klara av det så.. Ja då får han göra det. :)

Hitta ett snyggt barbord som jag ville ha -->
Tyckte det var snyggt och kosta 2500 kr och då fick man med stolar. :) Måste nog fjäska med Älskling för att få det nu men får pengar nästa vecka.. Så det borde inte vara något problem. :) Eller vad tror ni? :D
Han brukar vara den som åker och kollar och sen.. Snyggt men vi tar det sen. Jag är mer: Snyggt och det köper vi nu ! För varför hålla ut det när man behöver det..? Men som sagt vi får se men brukar få som jag vill så... *visslar*
Ska diska nu för hann inte det efter maten och sen ska jag inte göra så mycket, tror Älskling har smittat mig nog.. Inte så populärt. >.<
Just det fick ett melj om ett jobb jag hade sökt, får se om några veckor om de vill att man ska komma till interljuv, det var inom teater. :) Det är väl bra? :) Och i Eskilstuna också och det är ju ännu bättre. :)

Nej ska gå iväg nu och göra det jag ska göra, ha det gött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0