God Morgon!

Förlåt för jag icke har skrivet dessa två dagar men har jobbat och hat mig. :)
Igår var jag på katthemmet och tog massa av söta kort på kattungarna, vet ej om jag får visa de men.. Ja de får vi se. :)
Älskling kanske kan skjutsa ner mig idag till katthemmet så kanske kan se en liten blick på de. :) Men vi får se.

Idag så ska jag jobba och sen ska jag till Tuna Park lite. :) Länge sedan vi var där så kände att idag är det dags. ;D Nej men det ska bli roligt och sen så är det kul att göra något annat också eller hur? :D

Nej nu ska jag diska berget av disk och sen ska jag duscha och väcka Eric. :)
Vi hörs lite senare !
Kram !


Bilder från förgår när vi var ute och gick lite. :)


De är mer de "fina" husen. xD


Djurgårdsparken. :)


Djurgårdsparken. :)


Lite suddig bild, Älskling gick och prata med Jakob hela vägen när vi gick.
Han planera söndagen lite. :)


Fint va?
Ja så många har förstått så ÄLSKAR jag ta naturbilder. xD


Det är denna väg man åker när man ska till Töreboda. :D


Där har du en vecka gammal kattunge. :D
Jag vet att jag sa att jag icke skulle lägga upp men denna är för söt ! :D




Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0