Bara tankar...

Det är kväll och det känns i hela min kropp att jag måste hoppa in i sängen och sova men samtidigt kämpar den emot för att bara sitta här och skriva av sig lite.
Jag läste Dessies blogg nyss om att hon ska lansera en bok sen när hon blir arton om hur det var att vara 15 år och leva som en av sveriges största bloggare. Hon är femton idag så hon vill vänta lite så hon växer till sig och alla kan säga ja men är man ung så. ;D Kom inte riktigt på orden att forumelra mig så.. Ja vi hoppas ni fattar. ;)
Jag har inte skrivet på några dagar för 1. Jag har inte hunnit 2. Jag har inte haft något att skriva om 3. Jag har inte varit skrivlusten.

Just idag har det varit en slapp dag och jag har typ för första gången på många veckor/månader slappat i två dagar ! Jag är en sån där person som inte tillåter mig själv att varva ner, helst ska allt klart på direkten och det ska gå undan. Det är likt min mor de vet jag men jag är ju släkt med henne så vad ska man göra. ;D
Nej men helt seriöst så har det varit otroligt skönt faktiskt, inte tråkigt utan bara väldigt skönt. :) Skönt att kunna gå ut med hundarna och ta den tiden som går utan behöva stressa mig genom promenaden. Jag borde ha städat rummet egentligen men seriöst..? Det är ingen som tvingar mig städa och det är egentligen bara jag som bryr mig.. Varför stressar man upp sig så mycket över en sån liten grej? Okej de finns vissa gånger som man vet att nu kommer jag inte in i rummet ens men nu är det bara kläder på stolen så jag kan ju egentligen chilla. (: Såna där små saker som inte gör skillnad som jag fixar hela tiden med.. Ibland så stoppar man sig inte och tänker lägg av ! Ha tråkigt du mår bra av det ibland.
I helgen blir det väl lite fullt ös men det måste jag ha nu, det går bra i två dagar men sen så.. Njaaa jag vill göra något och tror min pojkvän vill det med. :)
För nästa vecka åker jag hem och det kommer bli jätteroligt och jag har roligt där med Jennifer och mamma och så men samtidigt har jag tråkigt. x) Snart har jag bott i Eskilstuna i ett år och jag trivs väldigt bra och gillar varenda sekund av det. Det är fart fläng i staden men man kan sätta sig ner och chilla med en bok i parken. Så när man kommer hem så är det mest lugnt och liite tråkigt men det behöver jag ibland. :) För mig att komma hem kan vara verkligen att ladda om battriena och komma till Eskilstuna med full fart. (: Och det gillar vi. :)

Nästa vecka hos mamma och pappa ska vi bara packa och så och jag har fortfarande dåligt samvete att jag var mycket med Jennifer än med mamma så nu ska jag vara mer med Mamma. Det är roligt att vara med Jennifer inget fel och älskar väldigt högt ♥ Men man får inte glömma sin mor och far så nu blir de bus med de istället. (: Men skulle inte klara av att bara vara med de.. Fy faro nej måste vara med min bästis massa med och mormor såklart. :) Är man hemma så är man aldrig ensam alltid vill någon att man ska vara där och de älskar jag väldigt mycket, man får aldrig glömma sin familj och ja Jennifer du är min familj ♥
Men de ska bli roligt så ska packa och så och det kommer bli inte liika kul men de behöver man väl inte göra direkt mamma..? Vi kan väl äta chips och ostbågar och äta massa gott ! :D

Nej ni nu måste jag gå och lägga mig och sova ska hämta två filtar i torktumlaren bara så blir de mer värme och då kanske hundarna kommer upp och lägger sig bredvid mig och de gillar man starkt. (:
Ska till stan med och göra några ärande och behöver en bastopp med något som jag har letat efter länge men icke hittat och ni vet hur de med kameran så ja.. Ska inte ge förhoppningar. ;D
Men denna blogg är till min familj och alla runt om kring så jag liksom bryr mig inte om de andra så mycket även om de kul att ni läser så tycker jag de är roligare när man har kort på bloggen än inte. ;D

Ha de bra och puss på er allihopa ♥



Känner mig sååå trött och sååå knäpp bara för man är såå trött. xD

Kommentarer
Postat av: jennifer

You are a BIG part of my family too!!<3<3

2010-03-08 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0