Sol !

Nu lyser solen äntligen så nu vill jag springa ut med kjol och kasta mig i gräset men... För de första ser man inte gräset och för de andra är de för kallt..
Så får ta på mig mer kläder och gå ut ändå men hallå?! Det är ju mars nu.... Börjar ge upp hoppet för vår faktiskt. xD
Igår så skotta jag massvis med snö och va ute med hundarna, de var ju värsta snökaos här och internet funka inte så därför blev det lite skrivande.
Idag ska jag och Älskling städa rummet och bara gosa men han jobbar bara två och en halvdag så på fredag kommer han igen. :) Så det blir man glad över och sen imorgon ska jag till MQ och prata om praktiken och de diggar man starkt ! :D Eller ja iaf. ;D



Snart flyttar jag och Eric till lägenheten, det är bara... 29 dagar kvar ! Shit kan inte tro de eller jo men ändå, shit de kommer bli riktigt roligt och längtar som fan !
Var bara tvungen att skriva med de för nu har vi nedräkning ! :D



Pusslipuss !


Sol ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0