Lägenheten och bilder!


När jag, Eric, Jakob och Bejjan åkte båt med Jakobs båt. :)


Korten ser liite konstiga ut men typ så. :P


(:


Den nya duken mor. :)


Mm... Gott! Fast tyvärr fejk. :(


Lite suddig bild men där är vårat bord iaf. :)


En tofs. ;)


Lite sommarfärger. :D


Köket. :D


Ser du disktrasan? Tack mamma! :D


Mattan. :)


Nya mattan i hallen. :)


Lampan av pappa. :D


Sovrumms fönstret. :)


(=


Sängen. :)


Mitt ena sovrums bord och ja knoppen är borta men som sagt... Tre katter. ;D xD


Mormors stol med mina gosedjur. :D


Turbo ville kolla på kamera snöret. xD


Diesel med sina leksaker. :D


Ikväll kommer min Älskling hem. :) ♥


Nu har ni lite bilder på lägenheten men ni ser bättre sen såklart när ni kommer mor. :)

Kommentarer
Postat av: GabbZ

Fan vad fint Jenny =)



Svar på din kommentar: Ne, du skaffar FAAN inte barn ;D haha Våga stå emot trenden ^^

2010-08-11 @ 18:49:52
URL: http://missgabbz.blogg.se/
Postat av: Jocke & Linda

eyyyyyy kompis det ser ut som att vi har likadana soffor

2010-08-11 @ 19:21:00
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0