Städat. (:

Så nu har jag städat rummet och badrummet, blev mycket bättre. Visar ingen före och efter bild... Vill inte få min mor att gråta. ;)
Nu är det bara att vänta på min pojkvän och vi hoppas för guds skulle att vädret tillåter honom att komma hem, annars får han sova hos sin Mormor och Morfar... Och det vill vi icke ! Eller jag vill det iaf icke. x)
Fixa mina skor förut och hela badrummet lukar bubbelgum av sprayen nu.. Hahahaha. xD Men de måste torka med så... De får lukta. ;)

Hur många har en kokousnöt [ Stavning...? ] och ett gosedjur i fönstret... Inte många va? xD

Men fönstret blir så fult annars... Utan de, faktiskt. xD

Rummet är fint nu ! :D

Jag vet... Älskar gosedjur. ;)


Älskling kan icke komma för det är så snögit... FANFANFANFANFANFAN ! >.< Jag skiter i om jag svär men vad ska man göra ikväll nu då...?
Får väl gå och kolla på film eller något...
Måste lätt och gå och lära känna folk mer i Eskilstuna. >.<
Skiiiit !

Nej ska ut och jogga nu i all ilska och skönt för er, behöver ni icke höra mig vara arg.. ;) (aa'

Pusslipuss

 


Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Sv: Åh tack för tipset! :D

2010-01-27 @ 19:11:17
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0