Nu så..

Nu har jag hört att det funkar, blogg.se alltså. (:

Jag har nu skottat en massa tonvis med snö, iaf känns det i ryggen [ Gud vad det lät gammalt. x) ] men skönt när man har gjort det iaf. :D
Nästa fredag [ Min födelsdag *host host* ] så ska jag jobba i 3 timmar på Kotten, ska bli riktigt kul och sen förhoppningisvis om vädret tillåter ska vi hem. (: Jag vill verkligen hem för att fira min födelsdag men ja om de icke händer då vet jag icke vad man ska göra men då kanske det blir något med grabbarna. :)
Men vi får hoppas på de bästa liksom. :D


Strumpbyxor - H&M
Linne - Gina Tricot
Skjorta - Från min bror Jimmy
Skor - Scorett


Ett sött Rådjur som var på gården, ser ut som den var jätte långt ifrån.. Men den var den icke. (:


Älskling och jag tog ett skönt bad och läste Astrix och Obelix [ Stavning..? ]



Förlåt för segt inlägg igen men hundarna kom hem så gosa med de hur länge som helst. :D Äntligen är det lite liv i detta hus. x) Imorgon vet jag icke vad som händer men tror det blir en åktur, vi får se. (: Men Eric jobbar på Lördag så blir väl vi två ha bara mysigt ihop. (: Bra att han jobbar för då får han pengar och då mer pengar till lägenheten. :D

Ska äta snart och sen en skön jogging tur, har för mycket energi ibland som min kille säger. xD Men tycker icke jag. ;) Bättre ha mycket energi än ingen. :D Eller hur?

Pusslipuss



Kommentarer
Postat av: mia

mysigt med bad^^

2010-01-28 @ 21:24:46
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: Yoany, Sveriges tuffaste bloggerska

Jo de e sant, fast det hade kännts väldigt tryggt! speciellt om man ska typ festa eller nått:D



tack!:D



Va gärna med i min veckans blogg! ;)

2010-01-28 @ 21:58:29
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0