Ja ni...

Nu ska det nog sovas, kan vara bra att gå lägga sig tidigt. Mycket att göra imorgon, ska göra:

  • Städa rummet.
  • Tvätta.
  • Dammsuga.
  • Jogga.
  • Laga mat.
  • Blogga.
  • Fixa Badrummet.

Så kanske icke blir mycket bloggande men Älskling kommer så då ska det vara fint [ Han gör så åt mig när jag kommer hem så får jag göra samma sak.. ]. (: Men kameran ska vara med denna gång. (:

Pusslipuss alla och så hörs vi imorgon, måste sova. (:



Inte riktigt där men det är varmt där jag ska sova... Men ensamt..



Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

aw tack så mycket! :) härligt å höra! jo samma här , lite saker ibland men annars mest slapp å lugn:) gör du nudå?

2010-01-27 @ 00:04:46
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: yoana Sveriges tuffaste bloggerska

haha tack va söt du e!:D ja ska, har varit lite seg idag.. ont i huvudet å grejer, men ska bättre mig ;) lovar!

2010-01-27 @ 00:24:51
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0