Vårjacka !

Tuna Park var roligt och mycket roligare att gå med Älskling och hans vänner än jag själv. x)

Köpte en vårjacka för 100 kr, nedsatt 300 kr. (; Tyckte att det var riktigt bra pris så nu behöver jag icke köpa en eller ja.. Ni fattar. x)


Som vanligt gör inte bilden den rättvis men ja.. Snygg är den iaf. ;D
Under klänningen är den en vit sommar klänning, vi har för lite plats liksom..
Så man måste ha en galge för två/tre plagg ibland..
Jag har nu en resväska som jag förvarar strumpor och Bh:ar... Suck. >.<


Älskling sover ju nu, han har ju jobbat hela natten men jag ska väcka honom om en timme.
Låter kanske elakt men han ska jobba morgon sen så han måste vänja om sig. =/
Jobbigt att vara Väktare ibland men han älskar det, och det är de viktgaste. (: ♥



Kommentarer
Postat av: Isolina

Snygg jacka, från vart? :)

2010-02-18 @ 15:30:12
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0