Tråååk. >.<

Sitter hemma i de stora tysta huset och inte ens jävla fågel hörs. :S Solen lyser fint och det känns liiiite vårigt ute förutom snön då men annars så är det vårigt. :D Satt förut och prova kläder till Erics moster fest och.. Fy känns liksom som jag vill dra på skjotra och boots men då skulle alla bara säga nej ! Men orkar inte bry mig typ men jaja, något hittar man ju. :) Jeans och någont snyggt linne funkar alltid. ;D
Snart ska jag börja med mat och inte ens peppad till de, finns inget att äta i detta hus. xD Är man en person så är man icke så peppad att äta något har man den "dåliga veckan" är man inte peppad till något. xD
När Eric kommer hem så blir han nog glad, förutom att det är städat [ Har varit städat i två dagar ! xD ] så har jag köpt två Andra Världskrigs filmer. Han tycker sånt är jäätte intressant så då blir han nog glad. (: Så ikväll blir det filmkväll och imorgon ska vi bestika bilen [ Tröttnat på de lite, Pappa tog alltid med mig så nu kan man bara sitta och chilla så får Eric lära sig. ;D ] och sen vet jag icke. x) Typ hans enda lediga dag så.. :P Men blir väl kanske stan eller bara chill. :)
Nej nu ska kräsna jag göra mat, är huuungrig !


Jag säger bara: Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0