Skrämmande. :S

"Ditt BMI är 21.01
Du är normalviktig."

Är man under 20 är man underviktig..
Det är liksom väldigt nära de och man liksom.. Man börjar liksom bli lite rädd men jaja, ingen fara men shit. x)



Bilder från dagarna:


Ja ni kan räkna ut vart solen lyser... ;D xD


Snö..? Vart då. ;)


Man får bjuda på sig. xD
Diggar magen där. ;D


Vackert. (:


Du må vara för knäpp ibland men gud vad jag älskar dig


Haha, lite väl mycket snö men..


Man kan ju komma in in en varm brasa. :D


Utomhus - 14,4
Inomhus + 14,2
Ja ni.. Vad tror ni om pannan...
Det värsta är när det var 11 + inomhus
Och 25
- Utomhus..


Hundarna diggade i kylan men de låg bredvid värmen och hade filtar om sig.. Så de klaga icke såå mycket. ;)
Och nu löper de med så jag kan säga hela tiden får man säga NEJ för ja.. Ni fattar. xD
Men två brudar kan icke göra varandra på smällen men de slår varandra men just nu så ligger de och sover. (:
Mina små tossar ♥


Så här kan man ju också hålla värmen. ;D
Älskling dog förre mig.. Inte jag. (aa'


Sista bilden just nu. (:
Det är snögubbe men ja.. Syns inte så mycket va. ;D

P
ussli
puss !
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0