Översikt över de dagarna jag icke har skrivt på:

  • Söndag - I Söndags åkte familjen bort och jag skulle vara pannvakt för se hur panntrycket var. Det blev snabbt kallt huset kan jag lova men det gick bra och Älskling åkte och jobba så jag och hundarna var själv. De jobbiga med de är att de löper just nu så vill den ena vill icke den andra och ja.. Ni fattar. xD Så man fick gå iemellan många bråk.
  • Måndag - Vakna upp med graderna 11 + grader inomhus men pannans tryck var lågt så jag och Älskling låg ihop tryckta bredvid varandra med hundarna och försökte värma oss. Sen fick reda på att Pierre skulle hem för på Tisdagen skulle de byta panna. Först trodde de att det var bara något kort eller så.. Men ja.. Sån tur har man icke. ;D Så på kvällen kommer Pierre och för ser oss med lite värme för vi har byggfläktar men en säkring hade gått se de gick icke längre. Men han fixa de.
  • Tisdag -Hantverkana kommer och Älskling åker och jobbar. Vattnet stängs av en stund men det var lugnt men fortfarande kallt men det var okej. Men när man skulle gå ut med hundarna så var de metervis med snö så fy faan vad jobbigt det var att gå. Kändes som man bara gick och gick men inte kom fram. xD Men det gick framåt tur nog. :D Ja och sen jobbar Älskling hela dagen jag sitter där nere och värmer mig. x)
  • Idag - Just nu har jag rytet hundra gånger på Mira så hon slutar slå Elsa... >.< De måste bråka hela tiden och hela natten höll de på med så.. >.< Ska snart gå upp och ta på mig kläder men hela mitt hår är äckligt och man känner sig så.. Ofräsch med tanke på att man icke har duschat. >.< Hatar smutigt hår, det är de värsta jag vet så då spelar de ingen roll om jag skulle sminka mig och göra allt annat för känna mig fräsch.. Så länge jag har smutsigt hår så.. >.< Idag kommer Älskling hem och det är allt jag vet.. Börjar känna mig låst i huset vill ut och röra på mig längre sträckor men jag måste vara lite hundvakt och så. Pierre lär sig om pannan så. (: Haha, har pratat med Mormor mycket nu för hon är lite orolig över det med pannan och så. Det med duschande som jag är mest orolig säger hon jag icke ska tänka på, det är inget farligt men seriöst.. Hellre lite kallt i huset och en varm dusch än varmt inomhus och kall dusch.. xD Men jag vet att de kommer fixa de så ska inte gälla. :D

Ska ta på mig lite kläder nu och gå ut med hundarna nu.

PussliPuss !
♥♥


Bilder
♥♥♥


Säg vad man vill men.. Fint är det. (:



Tar ut bilder sen, Pierre ropa nu så måste dra ut med hundarna.

Älskar och saknar mina familj/vänner !

Knäppboll med såklart även om han är för knäpp för sitt egna bästa. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0