Nu har jag tid. xD

Ja idag så har det varit en riktig "Måste fixa rummet innan jag kan göra allt annat" så nu är mitt rum i tiptopp men jag är så otroligt uttråkad, hur klarar man att bara sitta still en hel dag [ Inte för att jag har gjort de men.. ]? Nej så imorgon så får jag antingen gå eller åka bil till Tuna Park, klarar icke av att sitta stil och ha... Tråkigt. xD Fick till och med huvudvärk och det får jag aldrig. x)
Kolla på lägenheten idag, haha Elisabet trodde jag nog kolla för den var kvar. ;D Det vet jag att den är men jag vill lära mig och då går jag runt och se vad som finns för grejer. (: Ganska så bra liksom för då blir man inte helt lost när man flyttar in. :)
Lite konstigt egentligen för jag beställde väskan men fick icke den för ja det var slutsåld men får vänta 5 dagar för tills pengarna kommer. xD Ganska så konstigt men så är de. :P
Älskling kommer imorgon så det längtar jag massvis till, tråkigt när man bara ses liite ibland så blir kul med två dagar iaf. :D Ska vi nog ha det riktigt roligt som bara jag och Älskling kan ha. xD Ja vi kan bete oss som fyra och slår varandra och kastar vatten inomhus [ Förlåt Mamma. ] men det är vi två i ett nötskal. xD

Nej ska gå och göra annat kul nu !
Eller kul och kul men något iaf. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0