Kvällen..

Sitter just nu lite små trött och bara läser lite  bloggar för att ja.. Ha något att göra. (:
Läser Amirs blogg för en stunds sen och man börjar undra med Kissie nu faktiskt.. Förut var jag avundsjuk och tyckte suck.. Så rik vill jag med vara. Liksom skulle vara kul att kunna köpa en Louis Vuttion väska som hon har köpt och allt sånt.
Men nu har tiden gått och jag märker och säkert fler märker att man vill nog inte vara henne.. Hon har säkert massvis med pengar men vänner då? Kärleken då? I början var hon Kissie för att känna pengar på bloggen men nu säger Amir [ Hennes fördetta bästa vänner. ] att hon är Kissie även när hon är utanför bloggen. Hon heter Alexandra [ Grattis. ] som man har vetat att det finns en gräns mellan Kissie och Alex. Det är klart jag känner inte Kissie/Alexandra så jag ska väl inte säga något men man bara undrar.
Blondinbella gjorde så i början med, att vara elak och så. Men nu är hon inte sån, hon fattar att de icke funkar och nu är riktig förebild, ja iaf för mig.
Man undrar vad Kissies/Alexandras föräldrar gör åt saken. Mina föräldrar [ ♥ ] hade absoult inte stått och gjort så jag hade varit elak mot alla och allt. De hade väl gett mig utgångsförbud eller något annat som de aldrig har gett mig. x)
Men en dag kanske hon vaknar till och inser att pengar är inte allt, det är mycket men inte allt. Allt är kärleken, familjen och vänner.
Kanske jättesvårt att läsa detta men ja.. Jag är inte världens bästa på att skriva men nu behövde jag skriva av mig lite.



Mm.. Vad finns det annat som jag känner för att skriva för jo. (: Har ju bloggat i några veckor och inte har jag blivet känd eller så men det var icke ens tanken men jag har märkt att man är liite beronde av det. Bloggar jag inte på en hel dag så kan jag liksom känna att jag bär med för mycket ord. Jag måste skriva av mig liksom. Min pojkvän har också vant sig att jag sitter och skriver. I början sucka han högt å liksom klaga massa. Men nu så vet han hur mycket han än klagar så sitter jag och skriver i min blogg och läser i andras. (: Känner mig lite tom annars om jag icke vet vad som händer i mina favvosars bloggar. :P x)



Blev mycket skrivande just nu ändå, måste väl sova snart. Mycket som händer imorgon. (:
Älskling brukar alltid vara den som gör saker ÅT mig ! Har jag ont i fötterna så masserar han, har jag ont i ryggen, masserar han, är jag törstig hämtar han vatten åt mig, Har jag mens/magont masserar han magen, är jag chipssugen så åker vi iväg och köper chips och ja.. Mycket mer. xD Och vad ger jag honom..? Mer Zombies på "Left 4 Dead 2" så imorgon så får han en riktig Eric dag. (: Med allt han vill. (: ♥ Har köpt en cool T-Shirt till honom, hans favvo öl och städat rummet åt honom. (: Så imorgon blir det väl lite bloggande ändå men det är en riktigt kärleksdag imorgon så ni vet. (: Blir sen att jag köpte chocklad åt honom för han ÄLSKAR choklad så då får min Prins de. (:
Min älskade Prins ♥

Varje kvinna ska känna sig som en Prinsessa.
Varje Man ska känna sig som en Prins.




I will always love u my dear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0