Hellow !

Nu är jag hemma från Ica, köpte tandkräm och Shampoo och Balsam, TREsemme såklart. ;D
Idag så har jag bara jobbat lite med datorn, fixat och trixat och lärt mig lite. (: Sen har det bara blivet dusch och "The Hills", Lauren har nu slutat där och suck.. Fy vad tråkigt. >.< Får kolla på "The City" eller börja på "Laguna Beach". ;D
Det är skönt ibland att ha en tråkig dag, ni vet man gör inget men man är nöjd ändå. (: Man behöver ha en tråkig, slapp dag för att uppskatta de mer aktiva dagarna. :) Eller vad tror ni? :D


Och nu till ett helt annat.
Men håller ni icke med mig en sak..? Visst är det finare med kurvig kropp än en benig brud? Som försöker göra sig smalare ! Inte är så smal naturligt. STOR skillnad !



Vackert !



Jätte fint ! :D ♥


Jag tänkte visa en bild på en riiiktigt smal tjej men när jag sökte på tjejer som är extremt smala var det nartuligt [ Stavning..? ] smala och det var fint men sen sökta jag på anorektiker och det bara äckligt så visar ingen.
Men sån kropp som de har är min drömkropp. :) Muskolöst men ändå kurvig, den perfekta kroppen. :D
Hade jag varit kille hade jag lätt viljat ha en tjej med kött på bena än en tjej som jag kan hålla runt med ena handen.. Brr. :S

Kommentarer
Postat av: ebba

haah hon är fin så tar det som en komplimang! tack å tack :-)

mysig blogg tjejen.

kram

2010-02-10 @ 20:30:04
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0