Hej !

Nu har jag äntligen varit på stan i några timmar och köpt en väska som jag ska visa lite senare. (: Så min stil och så rätt storlek. :D Man får plats med allting men ändå inte för stor. xD
Älskling kommer hem snart och det blir skönt när han kommer och sen kanske om två veckor åker jag hem, vi får se. (: Men en vecka med min älskade familj säger jag aldrig nej till. (:
Ja annars idag vet jag inte riktigt vad som händer vi får se vad min pojkvän vill. :)

Är hungrig men tror de blir väldigt god mat idag, kyckling och något mumsigt. :D Fast egentligen är jag sugen på en pizza men vatten... Mmmmmmm. (aa'
Nej ska gå nu men vi hörs alla och bilder kommer sen !
Pusslipuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0