God Morgon !

Nu har jag duschat och fortfarande är jag lite röd i ansiktet, ser ut som man har varit i solen på sommaren.. Fint men nja.. Lite röd för min smak. xD Så tur man har foundtion. ;) (aa'
Huset är det tyst för alla är på stan och shoppar ja förutom Eric, jag och hundarna. (:
Vad som händer idag är:

  1. Städa !
  2. Fixa ordning sig..?
  3. Så inget jobbigt precis men man ska vara klar klockan fem och rummet ska vara städat så det blir nog icke så mycket bloggande. =(
Nej nu ska jag sätta på mig en abtronic och titta på "The City".. Åå vad jobbigt. ;)

Kommentarer
Postat av: Natalia

Fototävling på G på bloggen!

Titta in och delta!

2010-02-13 @ 12:14:20
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0