Förlåt.

Jag vet att det har varit lite tyst på bloggen ett tag men det är för jag gjort ganska så mycket. xD
Vi var ju på Tinas kalas i Lördags och det var riiktigt roligt, det var god mat och en riiktig rolig ståuppkomiker där som jag ej minns namnet på. (aa' Tog inga kort med tanke på att jag kände typ inga förutom Erics familj så då kändes de dumt å bara ta kort. x)
Men i Söndags på "Alla ♥ Dag" gjorde jag och Eric inget specillt så med tanke på han jobba och vi var som döda sillar, höhö.
Idag så har jag bara jobbat och tagit det lugnt med min Älskling som är i Södertälje och sen kommer han hit. :) Eller jag om två dagar, sen ska han jobba hela nästa vecka och då ska jag nog följa med till Södertälje för annars blir jag själv en HEL vecka. >.< Och det har jag verkligen ingen lust med kan jag lovar. :S Erics familj [ Bor hos hans familj till väntan av lägenheten som vi får 1 April. ] åker till Dalarna i en vecka och åker skidor. Hans lillasyster har Sportlov då. (: Men jag får vara själv då och det har jag ingen lust och åka skidor i EN vecka är inget att snacka om heller, för det skulle jag total vägra. Så då blir det hans mormor och morfar. De jobbiga med de är att de bor avsides och jag kan INGET om Södertälje. Men men, så är de. (:
Annars just nu blir det promand, skippa maten på kvällen??? Hatar att äta mat på kvällen, iaf med hans familj. Inget illa menat mot de alltså ! Älskar de massvis men jag gillar de icke bara. :S Jag vill hellre plocka ordning rummet och äta en eller två mackor. Inte en stor köttbit med sallad, *spy känsla*. Tycker det är vidrigt rent av sagt men men.. Så är de. :p
Rummet ser fortfarande ut som skit men ska tvätta imorgon/onsdag så då blir de bättre. (: Har trettio strumpbyxor som måste tvättas och byxor och allt. x)

Sitter och kollar på kläder på ellos och Halens [ Kan göra de i flera timmar. ], ska nog shoppa lite underkläder. Spelar ju ingen roll om köper de där eller i affären. :P Man provar de icke ändå så. ;D Men de kommer till min mammas adress men det är ju bara för henne att skicka vidare så. (:

[ Suck de blev mat. >.< ]

Nej nu ska jag städa lite och rensa kläderna som ska tvättas imorgon BITTI ! Är så dålig på att ta ner tvätten men jaja. x)
Ni får ha det bra och imorgon blir det lite bloggande kanske för ska gå mycket imorgon.
Ska till stan och allt. :P

Nej ska städa nu och få det fint och sen ska jag fixa Mp3 med massa NY musik. Tröttnat som faan på den musiken jag har nu i. x)

Pusslipuss på er alla ♥


Miss you Honey. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0