Familjen is home.

Nu är det mer lite liv hemma för nu är alla hemma förutom den bästa såklart men annars så. (: Jag ska dra ut och gå en låång promenad för nu vet man att Pierre har någon att vara och hundarna går någon annan ut eller jag liite senare. (: Men känner för verkligen och få dessa ben på rörlse fronten. :D
Mitt humör är fortfarande på strålande humör eller nja.. Saknar min mamma massvis, känner för å komma hem och lägga mig och läsa och äta massvis chips ! Och ikväll ska jag göra det ! Jag ska ha en riktig Jenny kväll med dipp och gott. ;)

Jag är den inbjudna. (aa'
Har lite alkohol med så nu ska jag visa hur min familj lever. ;D xD

MIN VÄSKA ÄR SLUT !!!!!!!!!!!!!!!! FY FAN SJÄLVA SKIIIIIT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0