Yeah !

Det är två personer som läser min lilla blogg. (:
Kul för ni två och hoppas ni forsätter läsa min blogg, den är inte så mycket specill men... Ja den finns här. xD

Tänkte skriva idag om vad jag tycker om en del bloggar, kanske intressant att veta.

Här iaf:

Blondinbella - Hon tycker jag är helt klart bäst och älskar hennes blogg över alla bloggar i världen. Har ni icke läst henne... Gör det, she is great !

Kenza - Hon kan jag inte förstå hur man INTE kan ogilla. Hon är så go, så snäll och så... Underbar. Hon är helt enkelt näst bäst. :D

Kissie
- Hon vet hur man lever för sin pengar och vet hur man gör en ilsk. Men hon har sitt lilla vis så jag kan inte sluta läsa hennes blogg. Hon vet hur man skriver och men jag tror på Karma så... Och jag behöver icke säga mer än det.
Men ska icke säga något elakt, jag läser hennes blogg och vill jag säga något elakt får jag sluta läsa hennes blogg. Man ska icke läsa en blogg och säga något negativt.
Då tycker jag man ska sluta läsa bloggen
.

Dessie - Typ samma som kissies men mycket, mycket snällare. =) Typ allt som man kan säga något om henne.

Foki - Söt som en docka helt klart och gillar hennes blogg för den är verkligen helt annurlunda. Gillar hennes grejer som hon visar för de är verkligen helt coola. Gillar den stilen på hennes kläder och grejer.

Amandavardet - Läser hennes blogg egentligen bara för att... Den är söt, och för hon är gullig. Det är egentligen allt. x) Låter hemskt men sant.



Det är en liten del av alla de jag läser men de är mina topp. (:
Ska sova nu snart men tänkte skriva den innan så ni vet. x)

Pusslipuss ♥

Bäst ♥ ♥

Näst Bäst


En omtalad brud kan man lugnt säga


En snällare version av Kissie


Dockan


Gullungen



Gott Natt läsare





Gammalt kort, ska börja ta nya kort snart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0