Sorry.

Varit på Stan idag med Elisabet så har liksom kunnat skriva och sen har blogg.se var konstig för den har icke kunnat logga in mig. x) Men nu ser den ut att funka. :D
Idag som sagt har jag varit på stan, har bara shoppat ett skärp på rean så det var inte så mycket mer. (: Men behövde ett så.. Varför klaga. ;D Höhö. Annars har det varit lugnt och dagen har liksom bara flyttat på. x)
Ikväll blir det nog bara film och ta det lugnt. :) Ska se på "What's Love Got Do With It" så det kommer bli riktigt najs. :D

Imorgon kaaanske det blir skidor men som sagt.. Det låtet bättre med att vara inne men vi får se. :P
Sorry för dåligt ilägg men vet icke vad jag ska skriva.
Men kan säga att jag har beställt ett halsband.. Men ni får se när jag får de. ;D

Pusslipuss

Kommentarer
Postat av: jennie

Hejhej!

Vill du fräscha upp bloggen? Jag gör bloggdesigners :) Hör av dej till mej oavsett ja eller nej :D

kram och hoppas allt är bra med dej!

2010-01-30 @ 18:50:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0