Party Party. ;D

Haha, nej då men ikväll så ska vi till Alex och fira honom. Han blir 19 år imorgon så.. (: Då blir det väl en vanlig grabbkväll med Xbox 360 men det funkar för mig. (: Tycker det är roligt själv så.. Man klagar icke. ;D Annars idag har vi varit på stan med Jakob och kollat efter en present till honom, blev en Andra Världskrig bok. (: Tycker det är riktigt intressant fast kan mest om Treblinka och de. Väldigt hemskt men också väldigt intressant. Jag hitta en söt sommarklänning för inga pengar alls så jag är nöjd. (: Har blivet väldigt förtjust i skjortor och tur nog har man en pojkvän som har skjortor så.. Ja jag snor de av honom. ;D Nej men roligt att ändra stilar och så. (:
Jakob fråga idag: "Vad skriver du om på bloggen"? Och sanningen så vet jag icke, allt och inget..?

Nej ska städa lite och så. Gjorde icke de förut för min pojkisvännis kom så. :)

Pusslipuss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :)

2010-01-31 @ 16:37:41
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0