Myskväll med Älskling <3

Hej folket ! <3

Sitter nu med min pojkvän och gosar, han tittar på "Band Of Brothers" och jag sitter här och bloggar.
Idag så har jag köpt en söt liten lila kjol till våren/sommaren på HM för 50 kr, nedsatt från 200 kr. Gillar de priset faktiskt, roligt att man kan hitta lite söta kläder på HM för ett billigt pris. (:

Älskling
- Vad gör du?
Jag - Bloggar..
Älskling - Jaha... Som vanligt.

Haha, min Älskling är så van vid att jag läser bloggar hela tiden, men det får han tåla. Så länge det icke påverkar honom så ska han icke säga något. (;
Jag läser som sagt väldigt många bloggar, det är roligt faktiskt så då tänkte jag att man själv kunde börja blogga. Jag tror inte direkt att jag kommer bli lika stor som Isabella/Kenza/Alexandra men kul om en läser iaf.
Men jag har tänkt på en sak, när man sitter och läser bloggar och så är det många som gör så många olika elaka kommentarer [ Rätt stavning..? ] och det sårar de som bloggar, även om de säger att de inte bryr sig tror jag innerst inne att de gör ont. Men om man klagar så mycket.. Varför läsar man de då? Min pojkvän tyckte inte om Isabella Löwengrip [ Blondinbella ] men det var okej, han läste icke hennes blogg så då fick han klaga. Men börjar han läsa den och klaga skulle jag nog säga till honom. Om man stör sig.. Sluta läsa de då. Men det är vad jag tycker men nu tycker han att hon är okej. För han såg att hon hade vuxit till sig och hon lärde mig gilla min kropp. (:
Men ska icke prata om Blondinbella nu, Älskling vill kolla på "Polisskolan 1" men han får vänta liite till.

Imorgon ska jag och Eric [ Min pojkisvännis ] gå ut och gå lite och vara med hundarna. Vet inte mer, kanske ta ett bad med, länge sedan man gjorde de. (:

Ha det bra nu allihopa, vi hörs imorgon. <3

My everything <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0