I Taket Lyser Stjärnorna.

Jag såg på "I Taket Lyser Stjärnorna" nu och jag är helt trollfärd, en verkligen jättebra film. Handlar om en tjej, Jenna som har en Mamma som har cancer och hur man taklar det och vänskapen.
Tänker på en sak, vad skulle man göra själv om ens mamma/pappa fick cancer? Jag vet inte hur man skulle klara sig, jag skulle leva för henne det skulle jag.. Men vad svårt. =/ Usch, blir tårögd att bara tänka på det och hur liksom man överlever..? Men det gör man ju men.. Suck.
Nej ni så tråkig inlägg skulle jag icke skriva med en film värd att se och man är väldigt glad att ha sin mor, visst 18 mil ifrån en men ändå nära en. (: Även om man har lust att skrika som fan på de så är man jävligt glad att de finns, alltid. :)
Älskar dig Mamma och Pappa



Ska ut och gå nu, fattar icke hur man kan sitta inne några timmar? Fan varför har jag så mycket energi. :S Går jag inte, seriöst så får jag ont i mina ben. xD Men det är väl så de ska vara. x)

Pusslipuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0