Hungrig !

Åt senast klockan åtta imorse och sen har man tränat och varit ute med hundarna så det börjar känns nu hur svag man är och huvudvärken [ Som jag aldrig har. ] kommer smygande fram. Så nu håller Pierre [ Erics pappa. ] på med mat. =)
Sen efter mat kommer de bli riiktigt roligt för då ska vi städa rummet. >.< Inte lika kul som äta med det ska göras iaf. Sen ut och jogga/powerwalk. Vet inte riktigt om vi ska ha Fredagsmys för Eric känner för gott men inte jag. :p Alltså han får shoppa godis men vill en av oss inte ha chips/godis då brukar de icke bli av. x) Vet icke varför det är så men... Jaja that´s life. (=
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men imorgon vet jag en sak... Imorgon blir det Cheez burgare på donken. Har blivet helt kär i det och tycker det är så gott. x) Min pojkvän tycker sådär men han går ditt för min skull, och det är gulligt va? (:

Någon mer än jag som älskar hennes klädstil och hennes sätt att vara vän till folk? (:




Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0