God Morgon !

Nu har jag duschat och ätit frukost, ska snart torka håret och dra ut och gå en låång promenad. Måste ladda Mp3:n först. Klara mig inte att gå utan att ha hög musik i mina öron, klarar ni det? (:
Annars idag vet jag inte riktigt vad som ska hända faktiskt, blir väl en slapp dag. Ska se på "Hannah Montana - The Movie" [ Geek. x) ] senare men får se.. Just det blir en videoblogg senare [ Om jag fattar hur man gör !! ], alltså jag fattar men vet icke hur man lägger in den på denna blogg. x) Men det löser jag senare, nej ska dra nu och ladda Mp3:n och väcka min Darling, kanske han vill henka på ut. (;

Pusslipuss ! <3

Jag säger bara... Våren/Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0