God Morgon SötiZar !

Nu har jag varit och joggat och ätit frukost. (: Eric sover nu gött men det får han göra i några timmar, han har ju jobbat i måånga timmar så.
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer ska till arbetsförmedlingen så de kan skriva på papper, har icke fått något än att jag ska ditt men.. Det är icke mitt fel, det är deras. Men annars blir det slapp dag med bara ingenting att göra. Skulle vilja egentligen åka någonstanns som typ Vingåker men.. Jag tror det blir nej till det men.. Tråkigt att sitta hem. xD
Det är liksom nu man saknar att bo hemma för de hittar alltid på något, har man tråkigt så kan de liksom säga: "Vi åker till loppis" eller något annat kul men jaja. :P Så är det och kanske är bra att ha tråkigt...? Eller vad tror ni? x)
Har märkt också att över tio personer läser bloggen, haha kommer ihåg när jag hade två och var stolt. xD Jag vet att jag icke kan mäta mig genom Blondibella eller Kissie men ja... Ni fattar. ;D
Nej ska dra och duscha och ta på mig lite kläder. (:

Pusslipuss



Saknar mina katter men längtar tills man får en egen. :)
Och tyckte bilden var söt därför la jag upp den. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0