God Morgon!

Nu har jag varit och tränat som vanligt, har en sån där perodi [ Fuck stavning! ] så att jag måste träna hela tiden och sen håller jag på att testa en sån där... Abtronic fast min heter Gym Flex. Fick den av pojkvännen som fick den av hans kompis. Så ska ge en utvärdning senare efter en månad. (: Men kan säga än så länge... Jag har träningsvärk ! På min Fismaja youtube grejs mojs så kan ni höra lite bättre om dagen och grejer. För jag är dålig på att skriva så. x)

Annars idag så känner jag mig lite shoppingsugen som faan ! Vill dra till HM och handla lite. (: Vi får se om pojkisvännis vill dit med. (aa'

Vill ha!!
♥♥


En annan grej jag tänkte på igår när jag kolla på "The Hills" på svenska MTV är att va skabbiga i håret? Har ni också tänkt på de eller är det bara jag? x)

Ganska så dålig bild egentligen men om tänker efter... Liite finare hår kan man om man har två miljoner eller myycket mer.

Jag säger inte att det är fult bara det för min del så ääälskar jag volym och kör med TREsemmes volym shampoo och Balsam ocb älskar det!

Men hade jag pengar hade jag lät gjort massor med håret för det är min favvo grej att hålla på med. Smutisgt hår är inte så fint. :P Men det är vad jag tycker. x)

 

Pusslipuss


Kommentarer
Postat av: GabbZ

Tack för kommentaren :) Jaaa det är ledsamt :/



HAHA! Det gör jag säkert ;D



2010-01-22 @ 13:34:12
URL: http://missgabbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0