Förlåt för sent inlägg.

Hört att Blogg.se suger just nu lite så vi får se om detta funkar. (:

Imorse så kom Älskling hit och det var mysigt och roligt, har saknat honom men ikväll ska han jobba med men då bara 1 km ifrån mig så det är lugnt. (: För då är han nära och då kan han springa hit om det kommer en inbrottningstjuv. Haha, vet icke varför det skulle komma det men ja... Bara för att. ;)
Skulle lämna tillbaka lite böcker på bibblan och såg att de spela in från SVT då. :'O Så hoppas verkligen INTE jag hamnar på teve.. Men hade mina nya skor som gör mig jätte lång, längre än Eric och kan säga såhär.. Det är inte så populärt. ;)
Den 5 Feb ska jag jobba i tre timmar så blir skit roligt, hon fråga om jag kunde komma ihåg datumet.. Jag sa att det kunde jag. ;) Är min födelsdag då så.. xD Men det sa jag icke men jag vet själv att det är de så. ;D
Nej nu ska jag nog.. Jag vet inte men kanske ska städa rummet inte stöckigt men lägga in hundra kilo tvätt. x)

Ha det bra ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0