Att tänka på.

Nu när jag satt och läste Kissies blogg så såg jag en som hade skrivet: "bitch bitch hoppas du dör jävla bitch, hoppas du dör under operationenbitch bitch".
Varför skriver man så? Okej, Kissie kan vara väldigt provcerade [ F*ck stavnig. ] men det finns faktiskt gränser tycker jag.. Det finns massor som skriver och så hon är inte den enda som har fått sånt kommentarer men det är bara så.. Hemskt jag tycker seriöst det är ett hot och borde straffas. Om man kan söka upp det så borde man straffas. Jag menar händer det på gatan när man skulle gå ut och någon skriker: "Du ska dö Bitch!" så hade den kunnat betala skadestånd och hela skiten. Hoppas det inte händer på min blogg inte för jag tror kommer bli stor alls men skulle vara skrämmade bara.. Men som i "Sex And The City - The Movie" så säger Carrie: "Man ska icke sluta vara sig för man är rädd." Tycker det är väldigt bra sagt faktiskt, helt klart. Men lite måste det känns för de som bloggar och är kända.. Helt klart. Men man undrar hur mycket det känns bara..

Ja annat jag tänkte på är det med Blondinbella skrev igår att hon hade köpt ett skärp från Hermés för 4500 :- kr, en väska från Louis Vuitton [ Någon mer än jag som har tröttnat på de...? x) ] för 5000 :- och en skjorta från Ralph Lauren som kosta 1500 :- [ Kommer icke ihåg precis. ] och massa sa att det var dumt att hon köpte så dyrt och allt.. Gaah varför de? Hade jag haft sådna pengar hade jag läääätt köpt de med, och det kan jag tro att de hade det med men de måste klaga, varför läsa om man måste klaga så mycket...? Hon gav ett svar tal och det var bra tyckte jag, hon är tuff Isabella helt klart. Är det jag gillar med henne. (: Hon står upp och gillar inte när man kritserar henne och det är bra, lite kan man ta men det var hur mycket kommentarer som helst... Varför slösa sin tid för att såra en så?
Inte för jag är bättre men klagar aldrig på de bloggare som jag läser, bara om jag råka läsa en gång och aldrig mer.
Så vet ni det iaf. (:

Tänk efter först... Tänk på eran Karma. (;



Just nu kom Pierre hem och ska göra mat.. Orkar inte egentligen men jaja, det blir alltid go mat så ska icke klaga. ;) (aa'
Sitter och pratar med Jennifer och Baby. (: Trevligt trevligt. :D

Nej nu blev jag inte så skrivsugen längre men ska gå nu, skriver senare ikväll. ;) Det vet ni.

Pusslipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0