8 Fakta Saker om Fismaja.

Lite fakta om mig, Fismaja. Kanske som ni icke visste.
  • Jag har fobi för papper, om det ligger typ... Hushållspapper på golvet kan jag inte ta upp det. Spyr nästan om jag måste. Tur nog gör min pojkvän åt mig..
  • Jag älskar kärnorna från popcorna, skiter i om de förstör tänderna... De är ju goda. ;) (aa'
  • Hatar att ha fötterna utanför täcket... Tror [Seriöst] att monster kommer ta de.
  • Har börjat bli rädd för mörker... Om inte Eric är hemma så måste jag ligga med tusen gosedjur för att ens närma mig att somna...
  • Jag sover såklart med mitt favortigosedjur "Rosa Pantern", skulle han försvinna skulle jag nog gråta i veckor.. [ Börja gråta precis nu när jag tänkte på det. ]
  • Jag har aldrig varit utomlands i "vuxen" ålder och undra hur man gör när man åker och hur man vet att man är rätt plats... Grubblar om det ibland. xD
  • Jag är bra på tekniska prylar typ som datorer och mobiler men kan typ iinget om kamerar.. Tur nog fick jag en jätte bra och lätt kamera av min mamma och pappa.
  • Har över 14 par skor och använder... 3 par skor och det finns tre par skor som jag aldrig har använt... Men väntar till bättre väder..

Pusslipuss
♥♥



Suck... Våren kom hit!!!
Vill använda..
Blir längre än Eric i dessa...
Me like. ;)
♥♥

Kommentarer
Postat av: jennifer börjesson

glöm inte sidenkuddarna hihi :D <3

2010-01-26 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0