Bara bilder..



Förlåt för dåligt kort men så här ser jag ut nyklippt. (:


BLI RÄDDA ! ;D ♥


Så såg det ut förut.. Nu ser det ut såhär:


Fint va?!


Blää !


Nja inte så mycket bättre men.. Det får funka nu. ;D


Detta är varför jag hatar dubbelsängar och sådna specillt !
Livrädd för att ramla där.. :S

Men Älskling var så söt när vi sov där hos Tina [ Hon som har sängen. ]
för han låg precis bredvid mig för jag tyckte det var äckligt och sova i en källare
[ Som är inredd som en liten etta. ]

Så vi låg i en 90 säng som vi alltid gör annars för han tyckte inte om att jag var rädd.
Han rädda mig från alla och allt. (=
Han är världens bästa och imorgon kommer han tidigt för min skull.
Världens bästa kille !! :D ♥



Älskling gillar att... Sova. xD


Väst - Gina Tricot.
Linne - Jc
Tights - Bikbok


Ha en bra kväll Sötnosar !

Kommentarer
Postat av: jennifer

va fin du blev!!! <3<3

2010-02-17 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0